Eski bir bloggerım ben aslında. Yazmanın sihrini, anlatmanın muhtesemliğini bilen nadir insanlardanım. Geçen hafta aklıma geldi, yazılarımdan bir kaç tanesini google da arattım. İzinsiz paylaşan çok olmuş. Kızdım ama kendimle gurur da duydum. 'Geri dönmeliyim' dedim kendi kendime.
Değiştim ben. Evlendim, anne oldum. Ama bu sıradanlık bana göre değil. Evin içerisine tıkılıp kaldım. Ruhum acı çekiyor, hemde çok.
Eski şeyleri özlüyorum, yazı yazmayı ve bol bol okumayı. Beni 'ben' yapan şeyleri özlüyorum. Son 6 aydır iyi değilim. Delirmenin bir önceki aşamasındayım. Yeşil reçeteli ilaç kullanıyorum ve doktorum bana ne iyi gelirse onu yapmamı söyledi.
Bende öyle yapacağım...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder